Breu anàlisi de l’eslògan de campanya del PP al diari ARA

En una setmana comença la cursa electoral cap al #20n. El dimecres 26, el diari ARA publicava una breu mirada sobre el nou eslògan de campanya del PP.

Un eslògan acostuma a ser un missatge breu que ens inocula i ens introdueix de ple en un frame  (dibuix mental de posicionament estratègic que hi ha darrera  uns valors i uns conceptes socio-lingüítics marc) concret del que es desxifren i deriven uns valors, un estat d’ànim, unes idees, unes propostes i en la seva extensió final un programa electoral i d’acció de govern, coherentment alineats.

És coherent l’eslògan triat pel PP? Els reforça? Alguna de les claus y la mirada breu:

 

I aquí la versió digital.

Una abraçada d’agraïment a tota la família del diari ARA i l’@ARApolitica, com sempre un plaer.

 

Quant a Aleix Cuberes i Díaz

Public Communication consultant, Political analist, traveller, marathonman, attracted by courageous leadership
Aquesta entrada s'ha publicat en Comunicació, Espanya, Media i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s